Mit vár az üzlet a designertől? – Indul a MOME IxD MA tavaszi szemesztere

Dátum: 2025.01.21
A digitális terméktervezés világa folyamatosan változik, a MOME Interakciótervezés MA programja pedig idén tavasszal is izgalmas képzéssel ad versenyképes tudást. A Digital Product Design kurzus nemzetközi és hazai szakemberek vezetésével gyakorlati betekintést kínál a UX/UI tervezés folyamatába.

A hallgatók a MOME-n valós projektekkel, nemzetközi szakértőkkel ismerkedhetnek meg: a kurzust Lais Kantor, a milánói goodbase studio UX-specialistája és Krizsán Norbert, a budapesti Mito Digital stratégiai tanácsadója vezeti. A résztvevők olyan valós kihívásokkal találkoznak, amelyek túlmutatnak az elméleti megközelítésen, a cél az, hogy piacképes, szerethető és hatékony digitális termékeket hozzanak létre. Megismerhetik a tervezési folyamatok alapjait, beleértve a felhasználói kutatást, a stakeholder interjúk készítését, az információs architektúrák kialakítását, a user flow-k és az interakciós modellek tervezését. Elmélyíthetik vizuális tervezési készségeiteket, hogy az ötleteitek ne csak hatékonyak, de vizuálisan is vonzóak legyenek, fejleszthetik kritikus gondolkodásukat, hogy az üzleti célok mellett a 21. Század kihívásait is szem előtt tarthassák.   

A kurzus lehetőséget ad a résztvevőknek megtapasztalni, mit jelent az üzleti döntéshozók nyelvén beszélni és hogyan lehet a design eszközeivel valódi értéket teremteni, támogatni az üzleti gondolkodást. Az inspiráló közegben dolgozó fiatal tervezők első kézből szerezhetnek tapasztalatot arról, hogyan találkozik az innováció és a stratégiai gondolkodás. 

 

Kövesd munkánkat! 

A MOME IxD MA képzése nemcsak egy tanulmányi program, hanem egy alkotó közösség is, ahol a tudás mellett szakmai kapcsolatok és barátságok születnek. Kísérd figyelemmel a tavaszi szemeszter munkáit, és inspirálódj velünk a digitális jövő formálásában! 

További hírek

Mit keres a kifutón a folklór, a klímavédelem vagy az izoláció? Mit jelent a divat, a divattervezés a Z generáció számára? Miként alakulnak át a divatipar központjai és perifériái a 21. században? Többek között erről kaphatunk képet az idei MOME Fashion Show alkalmával a legfrissebb tervezői gondolkodásmódot tükröző kollekcióknak és a különleges kísérőeseményeknek köszönhetően.

Negyedik alkalommal szervez közös kiállítást a MOME Fotográfia szak és a TOBE Gallery. A D-VITAMIN című tárlat az egyetem és a galéria együttműködésének az újabb fejezete, egy lehetőség, amikor a fiatal alkotók kilépnek az egyetem falai közül, és valódi szakmai környezetben mutathatják meg a műveiket.

Hogyan formálja egy olyan monumentális közösségi esemény a hallgatók kapcsolatrendszerét, mint a MOME-erdőültetés, mi jellemzi az egyetem kerékpáros-közösségét, hogyan foghatjuk fel a Zugligeti úti Campus növényvilágának a sokszínűségét – ezekre a kérdésekre adnak választ a MOME Tárgyalkotó BA szak másodéveseinek az adatfizikalizációs munkái, amelyek a MOME Zero / Ökológiai Fenntarthatósági Iroda és a szak együttműködésében meghirdetett kurzus keretében készültek, Adat a térben címmel.