
Önéletrajz
Az ELTE esztétika-magyar szakján szerzett mesterdiplomát, táncelmélet szakíróként számos cikket és tanulmányt jegyez, társszerzője volt a Trafó Kortárs Művészetek Háza által kiadott, a kortárs előadó-művészeti terület közönségfejlesztési, oktatási módszereiről szóló kötetnek. 6 éven át irányította a Müpa kommunikációs csapatát mint PR- és tartalomfejlesztési vezető, számos reklámszakmai díjjal elismert kampány és projekt megvalósításában vett részt. 2013-15 között ő képviselte Magyarországot a DeVos Institute of Arts Management kulturális vezetők számára létrehozott nemzetközi programjában, Washingtonban. Az Art is Business Díjat odaítélő kuratórium tagja. A Moholy-Nagy Művészeti Egyetemhez 2022-ben csatlakozott, mint brand- és kommunikációs igazgató. Rendszeres vendégelőadó hazai és nemzetközi egyetemeken és konferenciákon, többek között kulturális menedzsment, stratégiai tervezés, kulturális branding és márkaépítés témában.